maanantai 23. huhtikuuta 2012

Extra 1 - Aina kaikki ei mene niin kuin haluaisi...


Extra kerrotaan Jeminan näkökulmasta!

**********************************************************************************

Kun kerran Jesse ja Rebekka saivat toisensa, päätin minäkin etsiä oman rakkaani. Ja löysinkin hänet. Olin myöhään jossain ravintolassa Siniperässä, kunnes sinne astui Pertti Eririkas IV. Hän etsi vapaata pöytää täydessä ravintolassa, joten päätin pyytää hänet istumaan minun pöytääni. Hän tuli, me kaksi tulimme juttuun loistavasti ja niin tämä kaikki alkoi. Yhtäkkiä huomasinkin istuvani hänen kainalossaan hänen poreammeessaan syleilemässä häntä.


Häitä vietimme myöhemmin syksyllä, kahdestaan. Emme viitsineet kutsua ketään, sillä Jessellä ja Rebekalla olivat kiireisiä ja Pertin vanhemmat olivat kuolleet. Muistimme kuitenkin ilmoittaa puhelimitse minun puolelleni sukua


Hääseremonia oli erittäin kaunis ja minun teki koko ajan mieli itkeä onnesta. Vihkimisen jälkeen Pertti kohotti maljan "kauniille vaimolleen ja sille onnelle, jonka hän toi tullessaan" ja silloin minä aloin nyyhkyttämään. Tunsin pakahtuvani ylpeydestä ja onnesta!


Vuosi häiden jälkeen me saimme kaksoset, Jarkon ja Johannan. Jarkko on isänsä sylissä ja Johanna minun. Molemmat ovat perineet vanhempiensa histenvärin, Jarkko on perinyt minun silmienvärin ja Johanna Pertin


Vaikka lastenhoito olikin suurimmaksi osaksi hauskaa, oli siinä vaikeuksiakin. Muun muassa olla pudottamatta vauvaa, kun tämä alkaa kiemurtelemaan sylissä


Mutta suurimman osan ajasta he olivat pieniä kullannuppuja! Voi, miten rakastinkaan heitä


Rakastamisesta puheen ollen, minun ja Pertin rakkaus kukoisti! Meillä molemmilla oli aikaa toisillemme ja toivoimme, että saisimme lisää vauvoja


Sitten koitti toinen syksy häidemme jälkeen. Olin uimassa, mitään pahaa aavistamatta..


... ja Pertti haravoi lehtiä, joita olikin ehtinyt kertyä iso kasa


Laiskana hän ei jaksanut viedä niitä yksi kerrallaan roskiin, joten hän kokosi kaikki komeaksi kokoksi ja sytytti ne palamaan.


Yhtäkkiä hänen ilmeensä venähti, kun hän tunsi jonkin kuuman kiipeävän pitkin säärtään. Aivan niin, hän syttyi tuleen. Eikä selvinnyt siitä


Hänen kuolemansa jälkeen en osannut mitään muuta, kuin tuijottaa seinää, itkeä..


.. ja raivota hautauurnalle


Kaiken lisäksi, kahdeksan kuukautta hänen kuolemansa jälkeen, minä synnytin


Vaikka Jarkko ja Johanna ovatkin tärkeitä minulle..

.. Jarkko muistuttaa liikaa Perttiä kasvonpiirteittensä perusteella..

.. ja Johanna ihon- ja silmienvärinsä puolesta

Joten, en voi enää rakastaa heitä kovin paljoa. En, kun minulla on nyt Miranda, Pertin ja minun viimeinen lapsi
_________________________________________
Hihih, tuli nyt extra osan sijasta.. oon halunnu tehdä jo pitkään Jeminan elämästä jotain ja sitten kun sain perjantain ja lauantain välisenä yönä idean, päätin kuvata :) Joo, 3-5 tuntii tässä menikin ja aamulla olin puolikuollut väsymyksestä XD

1 kommentti:

  1. Voi Jemina raukkaa... Miten Pertti nyt noin huolimaton...
    Toivottavasti kaksoset saavat kuitenkin hoivaa ja hoitoa vaikka Jemina suosiikin Mirandaa...
    Mukavainen ekstra :)

    VastaaPoista