sunnuntai 19. elokuuta 2012

Anteeksi :(

Anteeksi siitä, etten ole kirjoittanut uutta osaa pitkään aikaan. Asia nyt vaan on niin, että minulla oli kauhean kiireinen kesäloma (saunaremontti, työt yms..) ja en millään ehtinyt kirjoittamaan uutta osaa, puhumattakaan siitä, ettei  kunnollista nettiyhteyttä ollut käytettävissä siellä Keski-Suomessa (lukuun ottamatta kännykkää, mutta sillä en ala todellakaan tekemään...)

Kuvat ovat kumminkin valmiina, odottamassa sopivaa hetkeä. Juuri nyt kamppailen kouluni kanssa, eli kaikki tarmoni menee siihen. Olen siis Kauppiaitten kauppaoppilaitoksessa, toisella vuosiluokalla ja käyn kaksoistutkintoa. Sen lisäksi päätin valita sen vaikeimman reitin, eli talous- ja toimistopalvelujen linjan (erittäin paljon kirjanpitoa ja pitkät päivät). Tällä jaksolla minulla on yhteensä 45 tuntia, kun taas edellisenä vuonna minulla oli korkeintaan 40 tuntia. Puhumattakaan siitä, että olen vieläkin töissä, joka vie minulta ainakin 4 iltaa viikossa. Ja siitä, että minulla pitäisi olla parin lukioaineen kirjoitukset jo ensi keväällä..

Joten mikä nyt neuvoksi? No se on varmaan se, että rutistan itsestäni tässä jonain iltana jotain voimaa ja halua jatkaa tätä LC:tä. On kumminkin kiva huomata, että täällä käy ihmisiä <3 hali <3

Koska minun pitäisi mennä huomenna 8.15 kouluun ja joudun heräämään jo 6 aamulla, minun on parasta lopettaa tämä sepustus ja mennä nukkumaan.

 ~ Aya ~

PS.TUMBLR ON VAARALLINEN... sekin on osasyy, miksei minulla ole löytynyt aikaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti